In RegioBank

Bijna elke klant die wil overstappen naar RegioBank stelt ons die ene vraag. ‘Kan ik mijn rekeningnummer houden?’ Helaas, dat kan nergens. Gelukkig is overstappen helemaal niet ingewikkeld. Bijna alles wordt voor je geregeld. En dat antwoord maakt ze dan wél weer heel blij.

Waarom een nieuw rekeningnummer?

Als u overstapt van mobiele telefoonaanbieder, kunt u uw telefoonnummer gewoon houden. Waarom kan dat dan niet met een bankrekeningnummer? Goede vraag. Wij leggen onze klanten uit dat dit te maken heeft met de opbouw van het IBAN-rekeningnummer. Hierin zit een bankcode verwerkt en dat maakt het overdragen van een rekeningnummer onmogelijk. Daarom krijgt u van RegioBank een nieuw rekeningnummer.

Wij staan voor u klaar

Om de overstap zo soepel mogelijk te maken, is er de Overstapservice. Deze service neemt u heel veel administratieve rompslomp uit handen. Al uw automatische incasso’s worden bijvoorbeeld in een keer omgezet. En komt er per ongeluk nog een betaling op uw oude rekeningnummer binnen, dan wordt dit een jaar lang omgeleid naar uw nieuwe rekening. En vergeet ons niet. Wij staan klaar om u te helpen met de overstap. Samen kijken we welke organisaties u op de hoogte moet stellen. Ook regelen we dat betalingen op uw nieuwe nummer binnenkomen.

Periodieke betalingen

Als u periodiek geld overmaakt, dan moet u die betalingen stopzetten bij uw oude bank. Vervolgens kunt u de periodieke betalingen weer instellen bij RegioBank. Als u Internet Bankieren of de Mobiel Bankieren app gebruikt, kunt u dat eenvoudig zelf regelen. Komt u er niet uit? Dan helpen wij u graag.

Loop eens binnen

Wilt u ook bij RegioBank sparen of een betaalrekening openen? Op regiobankadviseurs.nl/betalen vindt u alles wat u moet weten. U kunt natuurlijk ook gewoon bij ons binnenlopen. Dan vertellen wij u waarom overstappen naar RegioBank een slimme zet is. De koffie staat klaar!

Recente berichten

Laat een reactie achter