In RegioBank

Op dinsdagavond 28 mei is RegioBank verkozen tot Klantvriendelijkste bank van Nederland voor het jaar 2019. Ook in 2017 beloonden onze klanten ons met deze prijs.

Aan de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland gaat een continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten vooraf. Binnen verschillende sectoren worden er prijzen uitgereikt, waaronder ook de sector banken.

Twee keer bedankt

Rein Wispelweij, directeur RegioBank, over de prijs: ‘Ik vind het echt ontzettend gaaf dat RegioBank deze prijs wederom gewonnen heeft. Ik denk dat het passend is om twee keer een dankwoord uit te spreken. Naar onze klanten, omdat ze de moeite namen om deze blijk van waardering te uitten. En naar onze Zelfstandig Adviseurs, die zich elke dag weer voor 100% inzetten voor de klant. Het is prachtig om te zien dat onze klanten ook echt ervaren dat wij hen centraal stellen. Dat is natuurlijk waar we het allemaal voor doen.’

Over het onderzoek

De respondenten van het onderzoek worden willekeurig geselecteerd voor het consumentenpanel van SAMR. Klanten beoordelen bedrijven op de zeven factoren van klantvriendelijkheid:

  • Beschikbaarheid als je klant daar om vraagt
  • Beloftes nakomen
  • Je klant niet onnodig lastigvallen
  • Niet moeilijk doen over formaliteiten
  • Fouten toegeven en oplossen
  • Oprechte betrokkenheid bij je klant
  • Oog hebben voor mens & maatschappij.

Ook tevreden klant worden?

Bij RegioBank bepaalt u zelf hoe u uw bankzaken regelt. Onderweg op uw telefoon met de Mobiel Bankieren app of thuis via Internet Bankieren. Uiteraard bent u altijd welkom op één van onze kantoren.

Recente berichten

Laat een reactie achter