240325_Header_Entree.jpg

Open Huis in Elspeet | 12 april 2024 van 16.00 tot 22.00 uur

Geplaatst op 25 maart 2024

Na een periode van slopen en bouwen, schilderen en sauzen, schoonmaken en alles weer helemaal inrichten, laten wij al onze klanten graag het eindresultaat zien tijdens ons

 

Open Huis in Elspeet

op vrijdag 12 april 2024 van 16.00 uur tot 22.00 uur

 

Van harte welkom!

We hebben hectische maanden achter de rug, maar het resultaat mag er zijn!

Op vrijdag 1 september 2023 sloten we de deuren van het kantoor in de oude situatie. De afdeling administratie en verzekeringen verhuisden naar de tijdelijke units achter ons pand. Klanten konden daar bij onze collega’s terecht en waar dat praktisch was, gingen zij naar de klant toe. Zo konden hun werkzaamheden toch redelijk ongehinderd doorgaan. RegioBank Elspeet en de afdeling hypotheken verhuisden tijdelijk naar Uddel. Klanten uit Elspeet konden daar tijdens de verbouwing voor alle bankzaken en hypotheekvragen terecht.

 

Geen half werk

Op maandag 4 september kwamen de mannen met de sloophamers. Binnen enkele dagen was het pand volledig gestript. Zelfs de meeste binnenmuren moesten eraan geloven. Er staat bijna geen muur meer op dezelfde plaats, de hele indeling is veranderd. Je zou haast kunnen zeggen dat alleen de buitenmuren zijn blijven staan. En ook die zijn grondig aangepakt! We hebben nu een strakke wit gestuukte gevel en alles is geschilderd. Bovenin de punt is houtwerk aangebracht, net als bij de entree.

De entree is ook flink aangepakt. De parkeerplaats is op de schop gegaan, opnieuw ingericht en de ingang van het pand is verplaatst.

 

Nieuwe indeling

Bij binnenkomst is er aan de linkerkant een spreekkamer, daar waar eerst de RegioBank zich bevond. 
De ontvangstbalie is aan de rechterkant gesitueerd. Na de toegangsdeur is nu een gang. Aan de linkerkant is de afdeling verzekeringen gevestigd en een kleine pantry.

RegioBank is verhuisd naar de rechterkant van de gang, inclusief twee werkplekken voor de RegioBankmedewerkers. Daarnaast is de kantoortuin. Hier zijn vier werkplekken: twee vaste werkplekken en twee flexplekken. Daarachter zijn nog twee kantoren voor de afdeling administratie.

 

Rustige werkomgeving

De kantoorruimtes zijn nu meer gescheiden dan in de oude situatie, dat geeft meer rust. Echter, de wanden zijn van glas, de verbinding is er dus nog steeds! De werksfeer is nog net zo goed en gezellig als voor de verbouwing.

Ook boven is de indeling gewijzigd. De spreekkamer is aan de achterzijde van het pand. De ruimte aan de voorzijde is nu onze kantine. In het midden is een grote keuken geplaatst.

 

De punten op de i

Op 26 januari zijn alle spullen terugverhuisd en zijn alle werkplekken klaargemaakt. Op maandag 29 januari konden we in het nieuwe kantoor starten, ook al was nog niet alles af. Er blijven altijd nog een aantal punten die nog afgewerkt moeten worden. Maar ook die punten kunnen we bijna afstrepen.

 

We zijn met al het personeel trots op wat er is neergezet en heel blij dat we met alle collega’s in zo’n mooi pand mogen werken!